Planning ongeveer... - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Famke Wildeman - WaarBenJij.nu Planning ongeveer... - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Famke Wildeman - WaarBenJij.nu

Planning ongeveer...

Door: famkedevries

Blijf op de hoogte en volg Famke

04 Oktober 2010 | Nederland, De Meern

Omdat ik nu al zie dat mensen via Hyves, Twitter of Facebook al geïnteresseerd zijn (leuk, Plonie :) ), en die mensen me niet allemaal gesproken hebben de afgelopen weken, toch nog maar ff kort wat we daar zoal gaan doen. Het schema kan nog wijzigen, in Oeganda zijn ze niet zo van het vooruit plannen...

5 oktober Aankomst op Entebbe (19:50 uur)
6 oktober 11:00 uur vertrek naar Hoima
7 oktober Bezoek aan mijn sponsorkind Jennefer en ouders en twee andere projecten van World Vision
8 oktober Joseph (chauffeur) en Celesta (ander Nederlands meisje, dat bij mijn ouders woont) komen aan in Hoima, samen bezichtigen van de Mparo Graftombes en Katasihg Fort, door reizen naar Murchison Falls
9 oktober Ochtend rondrijden door het park en dieren spotten, 's middags boottocht eindigen met een wandeling langs de falls de berg op 10 oktober 's Morgens Famke, Froukje en Celesta chimptrack (chimpansees bezichtigen), 's middags terug naar Kampala
11 oktober Rustdag in Kampala (misschien Afrika museum, parlementsgebouw
etc.)
12 oktober Hospice (voornamelijk werken met kinderen)
13 oktober Universiteit, rondleiding en verhaal van Famke aan studenten over Gebarentaal in Nederland; opleiding voor tolk, scholen voor dove mensen, werken als tolk etc.
14 oktober Kigo gevangenis workshop kaarten maken; ochtend Kigo Men Prison, middag Kigo Women Prison
15 oktober ochtend Art and Craft market, middag hopelijk dovenschool bezoeken (weet ik nog niet of dat door gaat)
16 oktober Mooi weer? zwembad
17 oktober Kerkdienst in Makerere Baptist Church, avond NDere Troups
(dansgroep)
18 oktober Mulago hospital, kinder kanker afdeling, vinger verven en kaarten maken en spelen
19 oktober Hospice
20 oktober Lekker thuis en 's avonds weer richting Nederland

En nu kunnen jullie dus de komende weken gaan bekijken wat hier zoal van uit komt!

Ik hou het verder kort, want ik moet nog wat dingen doen, en ik wil ook heel graag nog wat slapen!

Liefs,
Famke

• 04 Oktober 2010 - 21:41

Rob:

Dat ziet er veelbelovend uit! We gaan je missen op kantoor, maar ik gun je deze reis van harte! Zet lekker veel op waarbenjij (foto's!); leuk om je zo te kunnen volgen! Succes met al die balen thee morgen bij de douane ;-)

• 05 Oktober 2010 - 04:27

Betthilde:

Heel veel succes en een goede reis!

• 05 Oktober 2010 - 06:21

Jane:

Veel plezier Famke ,Ik zou voor jullie bidden .
    maak veel leuk fotos:-)
    Godspeed!xxxxjane

• 05 Oktober 2010 - 07:22

Prisca:

leuk we gaan je volgen (in a good way ;-) liefs prisca

• 05 Oktober 2010 - 16:49

Jedidja:

Een hele goede reis toegewenst!
    Gods zegen!
    Liefs

• 05 Oktober 2010 - 17:00

Anthea:

Een heel bijzonder en gezegende reis toegewenst. Geniet van elke minuut en kom gezond weer terug.

• 06 Oktober 2010 - 04:10

Victor Wildeman:

En ja hoor... na lang wachten op Entebbe International(?) Airport en een ritje van drie kwartier met de taxi, gingen Famke en Froukje koffers uitpakken. Mmmm: chocolade hagelslag, echte Calvé pindakaas, drop, Engelse drop, enz. enz. Dat wordt de komende dagen weer even extra genieten van puur Nederlandse verwennerij.
    Nog even de laatste zaken regelen en inpakken en richting Hoima (West Uganda) met de dames.
    BEDANKT Famke en Froukje voor al het lekkers!