Morgen gaat t beginnen - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Famke Wildeman - WaarBenJij.nu Morgen gaat t beginnen - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Famke Wildeman - WaarBenJij.nu

Morgen gaat t beginnen

Door: famkedevries

Blijf op de hoogte en volg Famke

04 Oktober 2010 | Nederland, De Meern

Hallo allemaal,

Morgenochtend om 11:00 uur vlieg ik, samen met mijn schoonzus Froukje, naar Entebbe! Ik heb er super veel zin in en vind t ook erg spannend.
Ik ben nog nooit buiten Europa geweest en ben dan ook erg benieuwd hoe indrukwekkend het allemaal zal zijn.

Liefs,
Famke

• 04 Oktober 2010 - 20:42

Michelle:

we wensen jullie beide een heel mooi,leerzaam,gezellig,productiief en bovenal fijne vakantie/werkreis toe ;) dikke X Bud,Mies,Senna en Lila

• 04 Oktober 2010 - 21:20

Plonie:

Hoi Famke,

ben benieuwd en ga je zeker volgen! Geen flauw idee waar buiten europa Entebbe dan ligt... maar dan kom ik gauw genoeg achter... Oeganda ik zie het al! Hoe lang blijven jullie daar??

xxx

• 04 Oktober 2010 - 21:38

Victor Wildeman:

"Ik hoop boven alles dat we iets mogen betekenen voor de mensen die we gaan ontmoeten. Ik zie er naar uit!"
    Nou daar ze ik ook naar uit: pot pindakaas, eindelijk weer eens drop, en natuurlijk onze dochter.
    Victor Wildeman
    KAMPALA-Ggaba