Morgen gaat t beginnen - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Famke Wildeman - WaarBenJij.nu Morgen gaat t beginnen - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Famke Wildeman - WaarBenJij.nu

Morgen gaat t beginnen

Door: famkedevries

Blijf op de hoogte en volg Famke

04 Oktober 2010 | Nederland, De Meern

Hallo allemaal,

Morgenochtend om 11:00 uur vlieg ik, samen met mijn schoonzus Froukje, naar Entebbe! Ik heb er super veel zin in en vind t ook erg spannend.
Ik ben nog nooit buiten Europa geweest en ben dan ook erg benieuwd hoe indrukwekkend het allemaal zal zijn.

Ik hoop boven alles dat we iets mogen betekenen voor de mensen die we gaan ontmoeten. Ik zie er naar uit!

Liefs,
Famke

  • 04 Oktober 2010 - 20:42

    Michelle:

    we wensen jullie beide een heel mooi,leerzaam,gezellig,productiief en bovenal fijne vakantie/werkreis toe ;) dikke X Bud,Mies,Senna en Lila

  • 04 Oktober 2010 - 21:20

    Plonie:

    Hoi Famke,

    ben benieuwd en ga je zeker volgen! Geen flauw idee waar buiten europa Entebbe dan ligt... maar dan kom ik gauw genoeg achter... Oeganda ik zie het al! Hoe lang blijven jullie daar??

    xxx

  • 04 Oktober 2010 - 21:38

    Victor Wildeman:

    "Ik hoop boven alles dat we iets mogen betekenen voor de mensen die we gaan ontmoeten. Ik zie er naar uit!"
    Nou daar ze ik ook naar uit: pot pindakaas, eindelijk weer eens drop, en natuurlijk onze dochter.
    Victor Wildeman
    KAMPALA-Ggaba
    Uganda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Famke

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 19649

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 28 Augustus 2014

Vierde reis naar Uganda

04 December 2013 - 17 Januari 2014

Naar Uganda; aan de slag in de gevangenis

06 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Opnieuw naar Oeganda

05 Oktober 2010 - 21 Oktober 2010

Reis naar Oeganda

Landen bezocht: