Nog een week... - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Famke Wildeman - WaarBenJij.nu Nog een week... - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Famke Wildeman - WaarBenJij.nu

Nog een week...

Door: Famke

Blijf op de hoogte en volg Famke

28 November 2013 | Nederland, De Meern

Waar zal ik zijn, vandaag precies over een week?
Volgende week woensdag stappen m'n vader en ik in het vliegtuig, en volgende week donderdag 5 december hopen we rond 6:00 uur (AM) plaatselijke tijd in ons appartement te zijn. Wow, het gaat nu wel heel snel, ik kan het me nog niet voorstellen!
Vandaag over een week zijn we waarschijnlijk bij de Ugandan Prison Service geweest, om onze toestemmingsbrieven te halen om de gevangenissen in te mogen. We hebben al toestemming van de hoogste baas (een soort staatssecretaris) dat de brieven gemaakt kunnen worden, dus het zou goed moeten gaan. Maar je weet het nooit, het kan ook zomaar lang duren... Dan ook nog 'even' langs de bank om geld om te wisselen naar Ugandese shillingen. En vervolgens misschien toch maar meteen in de matatu (busje) naar 'onze' gevangenis om de mensen daar gedag te gaan zeggen?
In de komende week heb ik hier in Nederland nog genoeg te doen. M'n dagen zijn gepland, om te zorgen dat ik het hier in huis netjes kan achterlaten, dat ik alles ook daadwerkelijk gekocht en ingepakt heb, dat alle zeepjes en kerstkaarten meegaan, en om nog een aantal mensen gedag te zeggen. En niet te vergeten: ook nog te werken de laatste dagen voor vertrek. Zo vliegen de dagen voorbij en voor ik het weet zal het dinsdagavond zijn, ga ik slapen en denk ik: als ik morgen wakker word, is het zover!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Famke

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 19652

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 28 Augustus 2014

Vierde reis naar Uganda

04 December 2013 - 17 Januari 2014

Naar Uganda; aan de slag in de gevangenis

06 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Opnieuw naar Oeganda

05 Oktober 2010 - 21 Oktober 2010

Reis naar Oeganda

Landen bezocht: